Hem > Foto > Möllevångsfestivalen

Möllevångsfestivalen

_MG_3329_litenTja alla…..Ja nu har jag varit på Möllevångsfestivalen, dock har jag inte haft lika mycket tid som förra året…..men jag gillar detta. Avslappnat, bra musik, soffor ute på gatorna, konst och mycket mera. På Fredagen så drog jag och polaren till Folkets Park för att kika på S.K.U.R.K……..en betongvägg av rock med sång på Skånska….Grymt gung..!.! Polaren sa….fan..det é som HIPP HIPP fast i hårdrock (skånepågar som vi é). Kika gärna in på http://skurk.eu/

_MG_3595_litenLördagen började med att vi skulle rocka till Jackie Khan på Pop & Rockscenen (Fredde min älsta son lirar bas)….som vanligt gjorde de bra ifrån sig…..grymt gung.!.!.! http://jackiekhan.com/  För säkerhets skull så såg jag till att kameran fick följa med hem för detta var en festkväll. Om man säger som så…det är inte ofta man är ute och svirar, ch man vet hur det kan sluta. Självklart så flödade även biran….tillsammans med Jack Daniels, jäger, turkisk peppar…..sa jag bira….jösses. Drog sedan in på Bodoni där hårdrockscenen var…där lirade 7 Sins och The Itch…..jäklar vad det svängde. Konstigt att en schysst blandning av alkohol tillsamman med go rock och metal får en att snetända i en positiv bemärkelse…..vuxenspärrarna släppte och man kände sig som 15 igen, kanske lite patetiskt i min digra ålder…men fan va roligt det var.

Till nästa gång……

~~BaldWin~~

Kategorier:Foto
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. 11 augusti, 2009 kl. 18:21

Kommentera

