Hem > Foto, Riseberga...en del av Malmö > I höstens grepp

I höstens grepp

_MG_6440_1_MG_6444_MG_6641

Hej alla!!!

Nu har vi kommit in en bit i November och vi har väl alla insett att vi går mot kallare tider. Själv så älskar jag den här årstiden som fotograf….dock ej som nattarbetare. Hela rekreationsområdet exploderar av färger i alla kulörer och det är en fröjd att gå ut på promenader med kameran. Som nattarbetare så blir bara hösten och vintern ett jäkla liv i mörker, så det gäller att komma ut så mycket som möjligt under de ljusa timmarna. Så jag kan verkligen råda er att gå ut ur husen och ta vara på naturens konstnärliga årstid.

Upptäckte när jag var ute och gick med Bella idag att de höll på att ta in ”kvigorna på kullen”…. det vill säga korna som har varit våra grannar över sommaren. Kanske det är ett tecken på att vi går mot kallare tider.?

Till nästa gång……

~~BaldWin~~

image-10

  1. 13 oktober, 2009 kl. 11:11

    Fantastiska bilder!! Och visst är hösten underbar för oss med kameran i släptåg för jämnan=). Jag sover bra på dagarna nu när det blir höst och regn men det som är kämpigt är att det är konstant mörkt. Jag sover ju väldigt länge på dagarna så ibland kan det gå flera dagar utan dagsljus…. Men jag trivs på natten!!
    Må gott!!
    Kram Susanne

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

