Hem > Foto > Höstens makalösa klädsel

Höstens makalösa klädsel

Hej alla.!.!.!

Ja som ni ser så har jag valt att lämna den gamla bloggen. Anledningen var att funktionerna var bristfälliga som t ex väldigt små bilder, de som valde att kommentera inlägget inte kunde lägga upp sina egna länkar….som jag anser vara tjusningen i bloggandet, att få kontakt med andra fotografer. Just den här bloggen har jag skrivit i innan men kallade den då för Risebergabloggen…men nu får den förtjäna ett allmänt syfte.Det första inlägget handlar om hösten…den vackra fotogeniska tid som vi nu befinner oss i. Växtligheten klär sig i sina bästa festkläder och bjuder upp oss till dans. Har varit ute vid några tillfällen och dokumenterat härligheten och vill gärna dela med mig av den till Er.Att observera är att den här bloggen är fortfarande i sitt teststadium…i alla fall uteseendemässigt. Kommer nog att ske några förändringar framöver.

Men välkomna hit och hoppas att ni tittar förbi fler gånger 🙂

KÄNNER NI FÖR ATT KIKA PÅ DEN GAMLA BLOGGEN….KLICKA HÄR.!.!.!

Nu till höstens makalösa prakt.

”Klicka på bilden för att få upp den i större storlek….klicka sedan på tillbakapilen för att återgå till fotoBLOGGEN”

Till nästa gång…

~~Matts~~

mattsryden.se

Kategorier:Foto
  1. 30 oktober, 2011 kl. 08:33

    Tjenare Matts!
    Otroligt vackra höstbilder du plockat fram ur kameran.
    Trevligt med den nygamla bloggen som är lite mer avancerad än den föregående.

    :: Lars ::

    • baldwin67
      1 november, 2011 kl. 00:52

      Tack Lasse…..
      Ja färgerna är verkligen spektakulära just nu.
      Japp…har dammat av den påbörjade Risebergabloggen…fler funktioner så man känner sig inte så låst.

      Höres min vän.!.!.!

  2. 30 oktober, 2011 kl. 13:33

    Tjo!!! Fantastiska höstbilder. Skulle passa bra i en höstbok. Och varför jag säger det är för att jag själv har tankar på att göra en bok om hösten. Är ju usel på text så jag tänkte mig en bok med bara bilder. Kanske att ta med till jobbet eller så… Såg nämligen en bok med underbar layout och fantastiska bilder som fanns att kika i på uppvaket här i Västerås. Kikade i den när jag väntade på dotterns uppvaknande och kände att nåt sånt skulle jag också vilja göra.
    Kul att du valt den här bloggen istället. Förstår vad du menar. Jag känner mig fortfarande som en nybörjare med wordpress men utforskar den hela tiden. Men att lägga in bilderna så här… det har jag aldrig sett. Skitläckert på ren svenska. HUR har du gjort???
    Hoppas du har en skön och avkopplande helg =)
    Mvh Susanne

    • baldwin67
      1 november, 2011 kl. 00:53

      Även jag har tänkt gör en höstbok Susanne….
      Just det där med fotoböcker är något som jag hade tänkt börja med…lite roligare att ta fram och titta på bilderna då iställer för att bara se dem på skärmen.

      Allt Gott.!.!.!

  3. 30 oktober, 2011 kl. 16:03

    Da har jeg oppdatert til den nye adressen din. Flott her.

    • baldwin67
      1 november, 2011 kl. 00:55

      Toppen Morten….
      Har inte bestämt mig för utseendet för bloggen, så jag kommer nog att arbeta vidare med den.

      Ses på webben.!.!.!

  4. 31 oktober, 2011 kl. 10:59

    Oboy, vilka underbara höstbilder du levererar och vilken inspiration jag fick av dom.
    TACK!

    • baldwin67
      1 november, 2011 kl. 01:12

      Tack Peter….
      Ja färgerna bara exploderar nu i naturen.
      Skoj att du fick tillbaka lite av inspirationen…ut och knäpp av lite härliga bilder…ser fram emot att få se dem 🙂

      Vh

  5. 31 oktober, 2011 kl. 11:17

    Wow, otroligt vackra höstbilder! 🙂

    • baldwin67
      1 november, 2011 kl. 01:15

      Tack Victoria…bugar, bockar och lyfter på hatten för dina ord här i min blogg 🙂

      Vh

  6. 31 oktober, 2011 kl. 22:41

    Hamnade här genom Lars Gudmundssons förtjänst. Han rekommenderade dig för att du hade tagit bilder på Bloosblasters, men de bilderna hittade jag inte.

    Fast de här diminhöljda bilderna var nog så vackra att titta på.

    • baldwin67
      1 november, 2011 kl. 01:16

      Ja Lasse har inte fel av sig 🙂
      Har skrivet ett inlägg i din blogg för vidare info hur du ska komma åt dem.
      Skoj att du uppskattade höstbilderna.

      Vh

  7. 1 november, 2011 kl. 18:59

    Härliga höstbilder. Det blir så fin stämning med dimman och de röda/gula träden. Jättevackert.

    • baldwin67
      4 november, 2011 kl. 15:26

      Tack Camilla…..
      Ja den hösten är väldigt vacker med alla dess färger och när dimman rullar in så förhöjer det känslan. Hade dock velat ha lite mer dimman än så här…men kanske nästa gång.

      Vh

  8. 7 november, 2011 kl. 19:43

    Väldigt fina höstbilder! Speciellt den bilden där träden speglar sig i vattnet. Hoppas du kommer ut i dagarna å får ta nya bilder.

    • 8 november, 2011 kl. 00:52

      Sank Jo Sandra….jo då, nog ska jag ta mig ut allt, men det dröjer. Nu är det 4 arbetsnätter som gäller.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

