Hem > Foto > Diptyk

Diptyk

Hej alla.!.!.!

Ja vad ska man säga…idag har jag mest flutit omkring…tagit det lugnt och värnat om mig själv. Känns som lite torka på fotofronten för tillfället…höstens färger har försvunnit och resterna…de rödbruna torkade löven ligger i högar i Malmö. Tog mig ändå i kragen och gick en liten runda i stan med bägge kamerahusen…det ena använder jag till mitt lilla projekt som jag ska visa upp när jag har gjort om min webbsida mattsryden.se….hur resultaten av de bilderna har blivet vet jag inte ännu. P g a inspirationstorka så gav jag mig ett fotoprojekt som jag skulle uppfylla. Fotoprojektet blev diptyker… d v s två bilder som inte länkats samman fysiskt men hör ihop motivmässigt och är tänkta att ses tillsammans. Ordet diptyk kommer från grekiska di’ptychon, som betyder just ”dubbeltavla”.

Tog även lite random bilder i min framfart, men de lägger jag ingen större vikt vid nu.

Till nästa gång…..

~~Matts~~

mattsryden.se

Kategorier:Foto Taggar:, ,
  1. 14 november, 2011 kl. 21:53

    Det blir til å poste litt fra arkivet i disse dager ja.

  2. 14 november, 2011 kl. 23:51

    Bra tanke bakom bilderna där trapphuset fastnade allra mest i mitt sinne …

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

