Hem > iPhone > GEKÅS i Ullared

GEKÅS i Ullared

Hej alla.!.!.!

Japp då har det hänt igen…något av det Svenskaste som man kan göra…ja..i alla fall om man bor i de södrare delarna av Sverige….Jag har besökt Gekås i Ullared. Min dotter Hannah fyllde 13 år idag…och jag minns att hon har sagt till mig…Pappa, jag har aldrig varit på Gekås i Ullared. Förmodligen är det Tv:n som har inspirerat henne…men jag tänkte…det kanske inte är en så dålig födelsedagspresent. Sagt som gjort…hon fick en Ullaredsresa i födelsedagspresent med ”fri” shopping ( man kan aldrig säga till det kvinnliga könet att det är fri shopping ). Så jag, Camilla, Hannah och min mamma Barbro satte oss i bilen ganska tidigt i morse och styrde kosan mot Falkenberg. Självklart passade även vi andra på att shoppa loss lite 😉

 

Ps. Vi såg Ola-Conny från Tv….. 🙂

Till nästa gång….
~~Matts~~
Kategorier:iPhone
  1. 18 november, 2011 kl. 11:28

    Sv: äta är överskattat 😉
    Jag har inte varit på Ullared i hela mitt liv….en brist i min allmänbildning 🙂

    • baldwin67
      18 november, 2011 kl. 11:00

      Ha ha…nja kanske inte, det känns väl inte så maskulint att springa omkring på ett gigantiskt varuhus tillsammans med en massa kvinnor som stångas med kundvagnar…ok, jag var trots allt inte den enda mannen 🙂 (lite ironiskt)… men även vi män kan hitta saker som passar oss…köpte mig bl a en ergonomisk snöskyffel för 79:-…. + att jag valde den första mössan på bild…den med ”pippilottorna” 🙂
      Trevlig helg.!.!.!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

