Hem > Matts tycker till...!!! > Självporträtt av ett hjärnsläpp

Självporträtt av ett hjärnsläpp

Hej alla…..

Ja jag som trodde att jag hade koll på det mesta i min tillvaro, men tyvärr… Trots almanacka och knutar på fingret så glömmer även jag saker. Upptäckte alldeles försent igår viktiga saker som jag skulle medverka i….  Inte för att bli långdragen och tycka synd om mig själv..men..den senaste tiden i åldrandet har varit lite jobbigt. Ja…inte för att jag känner mig gammal på något sätt, men det blir lite obekvämt när man märker att synen börjar att halta och man börjar att köpa Ö&B:s 10:- läsglasögon, mest för förstoring när armarna inte räcker till….De intensiva gympassen få man ta det lugnt med, annars så sätter det sig inflammationer i muskelfästena och man får anse sig idrottsskadad under läkeprocesen som kan vara en låång tid…Man trimmar inte enbart skägget utan får även ta några tag i öronen och näsan…och det värsta av allt som jag försöker att undvika är att ge ett lite grymtande läte när man ska resa sig från favoritsoffan. Men att jag skulle börja glömma saker som jag t o m har skrivet ner…nä usch. Jag får skylla på att jag har för många järn i elden…eller att jag fick ett hederligt svenskt tillfälligt hjärnsläpp.

Till nästa gång…..( om jag kommer ihåg ) …

~~Matts~~

  1. 1 december, 2011 kl. 13:47

    Lille trille….morsom fotoserie.

  2. 1 december, 2011 kl. 16:01

    Du är inte ensam om att glömma bort saker och ting! 😉

    • baldwin67
      1 december, 2011 kl. 23:50

      Känns tryggt att höra 🙂
      Men det är lite irriterande…vad ska man då med almanackan till om man glömmer att titta i den.?

  3. 2 december, 2011 kl. 13:04

    Ha-ha-ha……känner igen mig 🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

