Hem > Foto > fotoTRISS – Tema ”Röd”

fotoTRISS – Tema ”Röd”

Japp då é dé dags…har sett lite med det här med fototriss på andra bloggar, men har inte delagit själv. Men det verkar att vara en rolig grej…och samtidigt en liten inspirationskälla i dessa mörka tider då fotomotiven kanske inte är så roliga. Och inte bara det…man kan vinna presentkort på en massa cooola grejer från Coolstuff. Testa själv med det här med fototriss…verkar att vara en riktigt ball grej…kolla själv här -> -> fotoTRISS

Men här kommer mina röda bidrag.

Conny Bloom ( Electric Boys ) i Rött sken.

Rött i livbojen…För säkerhets skull ska det synas rejält.

Ja den röda flugsvampens egenskaper känner vi väl alla till…..

Till nästa gång….

~~Matts~~

Kategorier:Foto Taggar:
  1. 5 december, 2011 kl. 07:20

    Härlig bild med mycket djup i den där med livbojen!
    Frestande svamp – men ack så farlig…
    Mycket energi i bil tre.
    Bra trissat!

  2. 5 december, 2011 kl. 07:23

    Kul att du är med och fototrissar. Ja det är verkligen extra roligt när det lite svårt att hitta motiv och och inspirationen tryter.

    Snygga bilder du bjuder på. Livbojen på den öde stranden är riktigt magisk tycker jag.

  3. 5 december, 2011 kl. 07:25

    Snyggt! Malmös livbojar har även jag fotat flitigt de senaste åren!

  4. 5 december, 2011 kl. 08:42

    Fastnar i oändligheten i bilden med livbojen, otroligt fint. Snygg triss!

    http://ametrinsfoto.wordpress.com/

  5. 5 december, 2011 kl. 09:24

    Hej, Matts!
    Fina bilder på temat RÖD! Trots att jag är från obygden känner jag igen piren med livbojen. I sanden bredvid smög jag för ett par somrar sedan och försökte fotografera gäss med TT som bakgrund. Det gick väl så där…

  6. 5 december, 2011 kl. 09:52

    Så vacker och så förrädiskt farlig – svampen alltså 🙂
    Fin triss!

  7. 5 december, 2011 kl. 09:58

    Hej Mats! Det var ett tag sedan. Blev glatt överraskad när jag fann dig på Fototriss.
    Är här för första gången som du verkade vara också. Jag har nog varit med med min
    gamla blogg någon gång, men jag strulade till det med länkningen.
    Fin sida du har och jag skall kolla upp alla de andra bilderna senare. Är på väg…
    Livbojen är min favorit…Lycka till!

  8. 5 december, 2011 kl. 11:50

    Livbojens ensamhet och djupet i bliden är helt magisk…fastna länge vid den!!!!

  9. 5 december, 2011 kl. 13:12

    Fin triss.. Gillar den farligt röda flugsvampen

  10. 5 december, 2011 kl. 16:53

    Rik variation i din fina triss. Från stillhet och oändlighet till rörelse, närvaro och detaljer.

  11. 5 december, 2011 kl. 18:12

    Oj får akut sommarlängtan av din bryggbild!
    Skönt sug i fotot!

  12. 5 december, 2011 kl. 18:59

    Rött brukar ju vara en färg, som meddelar en varning. Där har vi ju den livsfarliga Flugsvampen och sen kommer livbojen för att rädda dej. Om killen med musiken är farlig kan jag inte säga.

  13. 6 december, 2011 kl. 02:53

    Snygga bilder. Gillar den första bilden mest.
    Bra fotat.
    //jonna d

  14. 6 december, 2011 kl. 21:44

    Det är tur att det finns rött i bojen annars skuller det bli svårt att hitta igen den mot det vita staketet. Flugsvampen är vacker men signalerar fara och musikern kan säkert vara farlig på sitt sätt. Fina bilder där ettan måste bli favoriten.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

