Hem > Foto > Falsterbonäset II

Falsterbonäset II

Fortsätter med lite bilder från Falsterbo när vi ändå är igång. Detta tillfälle var lite tidigare på året och isen låg kvar. Det var en otroligt klar, kall och vacker dag och jag var i gott sällskap…denna gång följde Camilla med mig…hmmm…vi måsta då rimligen haft en gemensam dag ledig…dagen var den 6:e mars 2011…självklar var även Bella med. Jag trivs ute på näset, men jag skulle nog inte vilja bo där. Det räcker att besöka det när man känner för det. Det är för mig lätttillgängligt och man kör dit där på en kort stund….sträckan är ca 2 1/2 – straxt över 3 mil beroende var längst med kusten man vill hamna.

Till nästa gång….

~~Matts~~

Kategorier:Foto
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

