Hem > Foto > Julkort

Julkort

Japp…då é dé snart dags att tillverka årets julkort…ja det digitala. Har faktiskt även planer på att skicka ut fysiska julkort detta året, du vet sådana som man kan ta på. Temat på albumet har jag bestämt och det grundar sig på en sådan där dag från året som har en speciell plats i hjärtat. Även förra året var albumet från en sådan dag. Jag kom hem från en tuff arbetsnatt och var helt slut. Men vädret var så tilltalande och jag skulle ändå gå ut med Bella. Tror nog jag var ute närmre 2 timmar och alla vackra vyer dödade tröttheten. Kika gärna på förra årets julkort.

Hur gör ni med era julkort.?…digitalt massutskick eller tar ni tiden till att skriva för hand. Själv så tycker jag att det är betydligt trevligare med julkort alá old fashion d v s hederliga skrivna julkort…men man har ju blivit lite bekväm av sig i takt med den digitala eran. Ska nog ändå försöka att sätta mig ner och skriva några rader med pennan till mina nära och kära.

Till nästa gång….

~~Matts~~

Kategorier:Foto Taggar:, ,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

