Hem > Recensioner > Appar hit och appar dit

Appar hit och appar dit

Hej alla….

Jaha…då har jag laddat hem en ny app som jag har testat i min ”gamla” iPhone. Den här gången heter den ”Pixlr-o-matic” och är en gratis applikation som du kan hämta hem när du vill. Vid första anblick så tyckte jag att den såg ut som de flesta filterappar för foto…och det gör den faktiskt fortfarande…men utbudet av variationer är stort för att kosta gratis. Satt och lekte med den lite på jobb härom natten för att sätta mig in i den lite och upptäckte att den var inte optimal för min iPhone 3. Efftkterna kan jag få fram om jag famlar i blindo, men själva förhandsvisningen av effekterna visas inte…så det är därför jag kallar min iPhone gammal…den hänger inte med i vissa av de nya applikationerna. Men oavsett, så gillade jag många av slutresultaten och kommer förmodligen att använda den igen….men…fortfarande är det nog Hipstamatic som kommer användas mest i min…g a m l a  i P h o n e…

För iPhone klicka här

För android klicka här

Till nästa gång….

~~Matts~~

  1. 23 december, 2011 kl. 17:24

    Tack för tipset Matts om denna app!
    Jag laddade ner den på direkten när du sms:ade mig om den. Finns en del trevliga effekter måste jag säga, och en del är redan testade …

    Nu tar jag Jul-ledigt i två dagar ….

  2. 23 december, 2011 kl. 21:18

    Bra tips 🙂

    God jul! 🙂

  3. 24 december, 2011 kl. 10:51

    Ja den é riltigt trevlig. Finns även att hitta på webben…perfa…då kan man använda effekterna på bilderna som ligger på hd:n. Vill minnas att adressen är…..
    http://pixlr.com/o-matic/

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

