Fit 4 Fight

Hej alla….

Har lagt till en flik till i kategorier…kallar den för ”Fit 4 Fight”. Grejen är att jag och min son Tim ska lägga lite extra krut på träningen nu det första kvartalet av 2012. Du vet…kosttillskott, proteinrik mat var 3:dje-4:de timma, regelbunden väl komponerad träning ca 4-5 ggr i veckan etc. Man lägger ändå ner så mycket tid på träningen så nu sätter vi lite mål som vi ska försöka att uppnå…ja i alla fall Tim…han é 18 år och full med testosteron så han har betydligt bättre muskeluppbyggnad än sin ”gamla” far. Så de inläggen kommer att handla om det kommande kvartalet och vår väg till våra uppsatta ”mål”. Självklart kommer inläggen att kryddas med fotografier. Men jag kommer inte att tjata ut er med träningsinlägg, men lite då och då…~~Så följ oss gärna på vår väg av svett & träningsvärk under de nästkommande 3 månaderna~~

Bilderna nedanför kommer från mitt gamla gym där jag har tillbringat mååånga år av svett, värk och proteinfisar. Numera tränar vi på Friskis & Svettis på Johanneslust i Malmö. Tyvärr råkade jag deleta alla min fotografier som var tagna med min iPhone, så orginalbilderna från gymet är förevigt borta…så dessa är hämtade från ett gammalt blogginlägg i min förlegade blogg…Men den ligger fortfarande uppe…så vill ni kika in till den så klicka HÄR.

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 29 december, 2011 kl. 08:39

    Aha, dessa bilder påminner mig om när du la motiven lite på diagonalen. Bilderna funkar bra ihop tack vare färgskalan som genomgående är den samma.
    Lycka till med träningen!

    • baldwin67
      29 december, 2011 kl. 16:15

      Tack…känner mig lite sporrad. Bara nu hälsan håller så man inte får en massa förkylningar etc…finns en del saker som kan sätta käppar i hjulet. Men då får vi väl förlänga perioden 😉
      Ja jag hade en period när det skulle vara lite snett bildmässigt…skoj att man har några bilder kvar från det gamla gymet på jobb…där har man tillbringat många timmar.

  1. 2 januari, 2012 kl. 11:03
  2. 4 januari, 2012 kl. 13:22
  3. 7 januari, 2012 kl. 16:47

Kommentera

