Hem > Recensioner > Pixlr-o-matic

Pixlr-o-matic

Hej alla…..

Ja då har jag äntligen tagit mig tid och testat tjänsten Pixlr-o-matic på webben…och vilken grej.!.!.!…diggar den skarpt. För att vara en gratistjänst så är utbudet av effekter stort och att man kan retuchera sin bilder som ligger på hårddisken ett stort plus. Vad jag kan se så är det samma filter på webben som på applikationerna till iPhone och Android. Men jag kan varmt rekommendera Pixlr-o-matic både som applikation till din telefon och som webbtjänst…jösses vilken gratisreklam de fick här…men det är det värt 😉

Pixlr-o-matic på webben

Pixlr-o-matic till iPhone

Pixlr-o-matic till Android

Här nedanför kommer några bilder som jag lite snabbt har retucherat på webbtjänsten

Till nästa gång….

~~Matts~~

  1. 30 december, 2011 kl. 08:44

    Coolt! På fyra av de fem ser jag att du använder samma ram som jag gillar allra bäst i samlingen.

    • baldwin67
      30 december, 2011 kl. 14:45

      Enkelt och lätt och med ypperliga resultat..och visst har man redan hittat favoriter 🙂

  2. 30 december, 2011 kl. 10:36

    Kul, det ska jag titta mera på 🙂
    Gott Nytt År!

    • baldwin67
      30 december, 2011 kl. 14:47

      Japp…det tycker jag Eva.
      Ja nu é dé inte så många timmar kvar av 2011, så jag får önska dig det samma.

  3. 30 december, 2011 kl. 13:08

    Kan man enkelt göra gif.bilder där?

    Kan själv inte göra det på min äldre version av ps, men skulle gärna vilja ha några sådana bilder.

    • baldwin67
      30 december, 2011 kl. 14:56

      Nix…den sparar bilden automatiskt som Jpg. Men det finns andra gratistjänster på webben som gör om jpg till Gif….t ex här… http://images.my-addr.com/converter_jpg_to_gif_online_freeware_tool.php …. Men den bara gör om Jpg till Gif ….. Vill man animera så finns det andra gratisprogram på nätet som man kan ladda hem.

  1. 6 januari, 2012 kl. 13:40

Kommentera

