Hem > Foto > Ljusets natt

Ljusets natt

20111231-004945.jpg

Hej alla……
Ja nu är vi inne på de sista timmarna av år 2011. Försöker att summera året som gått och det är faktiskt en positiv känsla som infinner sig. Till att börja med så har jag faktiskt inte haft en enda sjukdag detta året…kanske kan det bero på den nya tjänsten jag fick.?…men jag är väldigt tacksam för detta. Så jag hoppas att 2012 har lika positiva egenskaper. Bilden som jag har valt som årets sista är just en bild som jag har ”målat med ljus” med en liten ficklampa i ett släckt mörkt rum och med kameran på lååång slutartid. Snart kommer även himlavalvet att målas med ljus i alla dess kulörer och former när vi skjuter in det nya året.
Men jag önskar er alla att vi får ett positivt kommande år med mycket att se fram emot. Så ett gott nytt 2012 till er alla.

Till nästa gång…
~~ Matts ~~

[ Inlägg via iPhone ]

Kategorier:Foto Taggar:,
  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

