Hem > Foto, Matts tycker till...!!! > Artikel Malmö lokaltidning

Artikel Malmö lokaltidning

Hej alla….

Stolt som en tupp är jag idag…artikeln som Johanna Johansson från Malmö lokaltidning skrev om mig har nu blivit publicerad på webben. Om den kommer tryckt på papper i tidningen vet jag inte…men vi får se. Direkt spontant så tycker jag att det är riktigt roligt att bli lite uppmärksammad för det som man brinner för och lägger ner så mycket tid på. Så om du är intresserad av att läsa lite om vem jag är så klicka på bilden.

Till nästa gång…..

~~Matts~~

  1. 3 januari, 2012 kl. 08:48

    Det är ju hur kul som helst Matts!
    Surfa på framgångsvågen nu vet jag 🙂

  2. 3 januari, 2012 kl. 18:53

    Oj, det var verkligen jätteroligt 🙂 Hoppas att du får mycket respons på detta! 🙂

  3. 6 januari, 2012 kl. 18:21

    Vad roligt för dig!!
    Grattis eller vad man säger:D
    Ha en bra helg!

  4. Matilda
    9 januari, 2012 kl. 11:29

    Skoj!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

