Hem > Foto > Cool Art

Cool Art

Hej alla….

Nu har kylan kommit till Skåne…vaknade till 9 -grader igår men med ett fantastiskt väder. Strålande sol och hög luft…och som nattarbetare så uppskattar man verkligen solen i den här årstiden. Så de flesta timmar har jag spenderat utomhus och bara lapat i mig solstrålarna. Moder natur visade även sin uppskattning av det fina vädret och hade målat några konstverk på mina uterumsdörrar.

Till nästa gång…

~~Matts~~

Ps. ”Fit 4 Fight” fliken är uppdaterad

Kategorier:Foto Taggar:, ,
  1. 25 januari, 2012 kl. 07:50

    Det kan man verkligen kalla för konst. Riktigt coola saker det här …

    • baldwin67
      25 januari, 2012 kl. 16:47

      Ja det är inte första gånget detta fenomen uppstår…misstänker att det har att göra med fuktigt luft ute kontrat med snabb nerkylning….men vackert är det i alla fall.

      Höres.!.!.!

  2. 25 januari, 2012 kl. 11:06

    Coolt va ordet! 🙂

    • baldwin67
      25 januari, 2012 kl. 16:48

      Tack…och ”coolare” blir det…temperaturen bara sjunker i Malmö.

      Vh

  3. 25 januari, 2012 kl. 20:55

    Vad kul att hitta in till din sida tack vare din hälsning hos mig. Moder natur kan göra läckra skapelser. och du har verkligen fångat dem bra.
    Din sida måste jag lägga på minnet och besöka fler gånger.
    Ha det gott i vinterkylan/ Pella

    • baldwin67
      25 januari, 2012 kl. 23:44

      Tack Sofia…skoj att du kikade förbi.
      Ja du…jag kommer minsann även ha dig och din blogg under uppsikt framöver 😉
      Lägger till din länk så jag lättare kan komma åt din blogg.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

