Hem > Foto > Skuggor

Skuggor

Hej alla…..

I dagarna så bröt solen fram och kastade sina starka strålar in i huset. Och nu i vintertid så ligger solen ganska lågt så skuggorna blir lite…vad ska man säga…längre. Jag kan verkligen rekommendera att man utnyttjar denna situation till skuggfotografering. Jag har en lite förkärlek till att plåta prylar från köket för dess skuggmönster blir ganska häftiga. Men det var skuggan från dotterns Hello Kittyborste som startade den här fotossessionen.

Till nästa gång…..

~~Matts~~

  1. 31 januari, 2012 kl. 08:16

    Den sista bilden en klar favorit för min del.

    • 31 januari, 2012 kl. 13:52

      Tack Lasse….
      Ja muggarna var tacksamma motiv, skickade jag inte fler mugshot bilder till dig 😉

  2. 31 januari, 2012 kl. 11:40

    Skuggfotografering är alltid kul. Har dock inte fotograferat så mycket skuggor inomhus, men nu ger du mig inspiration till att göra det. Kanonbilder!

    • 31 januari, 2012 kl. 13:53

      Ja gör det Hanna…skuggorna blir så härligt långa den här årstiden.
      Tack för responsen.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

