Hem > iPhone > Uteliv

Uteliv

Hej alla…..

Det är minsann inte ofta man kommer ut och ”festar”. Men igår var jag, Milla och mina polare Kent & Bosse ute en sväng i stan. Det började med en fantastiskt god 3-rätters på Hotel Kramer i Malmö…för att sen fortsätta med ett gäng bira på Bishop Arms och PickWick Pub. En sak kan jag rekommendera…gå med i Groupon.se för att ta del av alla erbjudande som finns att tillgå. Middagen på Kramer fick vi för halva priset…ät 2 betala för 1…som hittat. Jag och Milla har även köpt fler deal via denna sida…bl a en övernattning på Svea hotel i Simrishamn med 3-rätters, skumpa på rummet & frukost för en ruskigt billig peng. Även fler resaurangbesök är betalda…ät 2 betala för 1. Men whatever….fick taget ett anta bilder under kvällen med min NYA mobil…en iPhone 4 S. Det finns mycket att berätta om denna telefon och byte av leverantör…men det tar vi vid ett annat tillfälle. Här kommer några bilder av gårdagens intryck (lite sådär halvonyktert) 😉

Bilderna är för övrigt tillfixade i photoshop & pixlr editor…..

Till nästa gång….

~~Matts~~

  1. 4 februari, 2012 kl. 16:34

    Kul att se dina bilder, har varit sugen på en sådan telefon ett tag (just för kameran) så jag hoppas att få se fler bilder så småningom.
    Ha det bra

    • baldwin67
      4 februari, 2012 kl. 21:44

      Tack Camilla….
      Det är samma sak för mig…kameran i telefonen…och alla ”appar” dvs filter och funktioner som man kan använda. Det finns säkert de telefoner som har bättre kamera än iPhonen, men i o m a jag har haft iPhone innan och köpt på mig en massa ”appar” så kändes det naturlig att fortsätta med det här systemet. Och grejen är…man har ALLTID med sig en hygglig kamera var man än går. Har inte hunnit att testa den riktigt ännu, har haft den mindre än en vecka…men den verkar att funka bra. Alla bilder är tagna med befintligt ljus förutom den sista, som är en blixtbild.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

