Hem > Foto > Vitaminer

Vitaminer

Hej alla….

Jag jobbar, jag är trött…aningen nedstämd…orkar inte skriva något…men, clementiner är gott.!.!.!

För mycket nattarbete kräver vitaminkickar.

Till nästa gång….

~~Matts~~

Kategorier:Foto Taggar:, ,
  1. 10 februari, 2012 kl. 19:28

    Väldigt fin skärpa och stuns i den här bilden Matts!

    Önskar dig en jobbfri helg med tid för återhämtning och kanske lite fotografering. 🙂

  2. baldwin67
    10 februari, 2012 kl. 19:38

    Tack Tack….
    Ska köpa på mig lite fler bakgrunder till just stillebna bilder som den här. Köper det färgade pappret på Bokia…det är kraftigt, hållbart, många nyanser…och…ganska billigt.
    Ska faktiskt jobba hela helgen fram till måndag morgon, så jag håller på att förbereda mig för nattens arbete.

    Men en trevlig helg till dig.!.!.!

  3. 12 februari, 2012 kl. 11:28

    Hej va trevligt med ny bekantskap..har tittat igenom bilder och läst ..behöver lära så mycket..så jag återkommer och tar lärdom..ha det..Maria

    • baldwin67
      13 februari, 2012 kl. 02:52

      Du är välkommen tillbaka 😉

  4. 12 februari, 2012 kl. 17:35

    Hallå Matts!!!
    SÅ himla mycket har hänt den senaste tiden att jag inte har energi kvar till något annat alls. Försöker klara av dagen och jobbet, barnen och livet och sist men inte minst, hälsan!!
    Jag har förutom att ha lämnat bort hästen hos fodervärd och bytt jobb varit utredd för MS med en MR huvud, bröst- och halsrygg samt en LP och dragits med den oron en längre tid. Tack och lov visade proverna inget särskilt utan mina symtom blev klassade som ospecifika… Men vad gör det så länge dagarna trevar på framåt och kroppen är ok. Funderingar finns på om det är stress eller nattarbetet som spökar men det får visa sig senare…. Dessutom har jag och min sambo sen 25 år tillbaka (+ att vi gått i samma klass från 9-årsålder) ”tagit lite time out” och jag bor sedan en vecka tillbaka i en hyreslägenhet. Har varit en fruktansvärt kämpig vecka men känner mig ändå säker på att det leder till nåt gott i slutändan, vad som än händer. Ja, som du förstår så räcker inte energin till att fotografera direkt. Är knappt ute på datorn alls heller. Så nu ska jag kika runt hos dig och dina fantastiska bilder. Ha det gott och ät frukt, det gör jag =)
    Mvh Susanne

    • baldwin67
      13 februari, 2012 kl. 02:57

      Ja ibland har livet dess mest märkliga vägar…den ena gången går de rakt fram i obehindrad hög hastighet, för att i nästa skede inte veta vad som väntar en bakom krönet.
      Men hälsan och välmåendet är viktigast…det borde vi som sjukvårdanställda veta i alla fall 😉 Allt har sin tid och du/ni kommer säker vara ”back on track” igen inom snar framtid.
      Skoj att du hörde av dig…

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

