Hem > Foto > Så här ser det ut där jag är

Så här ser det ut där jag är

Hej alla….

Det var ett tag sedan jag var med i fototriss, men tänkte att försöka att bryta det mönstret. Tog med den ”lilla” kompaktaren för att föreviga Malmö denna tidiga söndagsmorgon på väg hem från ett nattskift. Det hade snöat ymnigt den sista delen av den mörka natten och slasket infann sig som det bör på Malmövägarna…drog mig ut mot ”Ribban” innan det var dags att säga god natt.

Malmö…en tidig söndagsmorgon 20120212

Till nästa gång….

~~Matts~~

  1. 12 februari, 2012 kl. 18:29

    Självklart ska du va me´ i Fototriss Matts – det är dina bilder värda. 🙂

    De där knallblå stugorna måste jag försöka leta upp vid nästa Malmö-besök, utåt Ribban sa du.?

    Ha det!

    • baldwin67
      12 februari, 2012 kl. 18:32

      Jajamensan ;-)…. Jag står vid hundrastplatsen vid Ribersborg.
      Tack för ditt snabba inlägg…jag hann knappt lägga ut det 🙂
      Snart dags för sista arbetsnatten, sen följer det en skön ledighet.

      Vh

  2. 12 februari, 2012 kl. 18:35

    Tjusiga bilder från välkända platser i Malmö stad. Bild två föll mig lite extra på läppen denna gång. Du går av i morgon bittida?

    • 12 februari, 2012 kl. 18:48

      Yes box…sen väntar en välförtjänt ledighet. Fick jobba över nästan 2 timmar i morse…kom inte i iväg förrän runt 9.00…kontentan…sovit bort hela dagen.

  3. 12 februari, 2012 kl. 18:59

    Bra trissat och den sista bilden är väldigt fin med en underbar blå färg 🙂

  4. 12 februari, 2012 kl. 20:44

    Bra triss, finns en röd tråd på något sätt. Sista bilden blir slutstationen, det bästa på alltihop :0)

  5. 13 februari, 2012 kl. 12:41

    De små,blå husen var verkligen läckra 🙂

  6. 13 februari, 2012 kl. 14:19

    Snyggt trissat!! Mycket fina bilder alla tre! Ett extra plus i kanten för de blå husen….:-)

  7. 13 februari, 2012 kl. 15:35

    Fina färger!!

  8. 13 februari, 2012 kl. 22:24

    De där blå husen var ju fina och annorlunda. Min blick föll dit direkt. Snygg triss!

  9. 14 februari, 2012 kl. 10:36

    En härlig triss med fina bilder och även jag gillar bilden med de blå husen och Turning Torso i bakgrunden lite extra.

  10. 14 februari, 2012 kl. 12:35

    Snygg triss! Bilden med de blå små husen är jätteläcker! Gillar också din presentation som ”fotograf på heltid under fritiden” 😉 En beskrivn som stämmer ganska väl in på mig själv 😉

  11. 18 februari, 2012 kl. 11:02

    Fin triss!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

