Hem > Foto > Efter logdansen

Efter logdansen

Vet du varför Roines kläder är så skitiga.? Jo, efter logdansen i lördags så gjorde han något i spiltan, han ….pssss…pss…psssss…ps…psss………

Till nästa gång….

~~Matts~~

Kategorier:Foto Taggar:, ,
  1. 6 mars, 2012 kl. 06:47

    Haha! Underbart! :-))

  2. 6 mars, 2012 kl. 08:42

    Hahahaha Matts, klockrent!!!

  3. 6 mars, 2012 kl. 19:42

    ha ha ha du e rolig du 😉

    Tack för din komplimang på min blogg! Kul att du tittar in!

    Ang mitt fisheye så är det ett sigma fisheye hsm 10mm 1:2.8 (kostade skjortan)

    Och ang att få vägledning, där var du rolig igen 😉 det räcker nog inte med vägledning när det gäller redigeringsprogram… de o jag är nog inte vänner =(

    Behöver en lärare i detta ämne *s* vill även kunna hdr m.m m.m men får inte till det

    vh

    Karina

  4. baldwin67
    7 mars, 2012 kl. 02:38

    Tack Jonatan, Lasse & Karina…..
    Visst é de roligt med lite humor emellanåt 😉
    Detta är en bild som jag blir glad av, kan inte låta bli att skratta för mig själv när jag ser hästens skinande ”skratt”.

    // Matts

  5. 7 mars, 2012 kl. 20:45

    Hahahaha :o)))

    Underbart!!

  6. 8 mars, 2012 kl. 21:22

    Hahaha, härlig tolkning av pållarnas språk!!! Mvh Susanne

  7. baldwin67
    9 mars, 2012 kl. 01:34

    Tack Tammy & Susanne…
    Tycker själv det är en bild som lockar fram ett skratt.

    Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

