Hem > Foto > Min passion

Min passion

Hej alla…

Ja nu är det snart helg igen…och vad innebär det, jo…man kan utan att få dåligt samvete smaska i sig lite godsaker. Tänk att man även i vuxen ålder håller till konceptet lördagsgodis. Det var ju en av de saker som gjorde att man ville bli ”vuxen” som barn…”när jag blir vuxen och får bestämma själv så ska jag minsann äta godis när jag vill”. Men i vilket fall som helst…min stora godispassion är choklad och nötter i alla dess smaker och former. Visst har man sina favoriter, men det är skoj att testa nya saker. T ex Marabou Black med saltlakrits…faktiskt inte helt fel…och en nyupptäckt favorit cashewnötter med smak av chili & lime…den du.!.!.!.. här tillsamman på bild med wasabinötter…även det en hit.!.!.!

Så passa på att njut av allt det goda man kan tugga…man kan banta en annan dag 😉

Trevlig helg på Er…..

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 19 mars, 2012 kl. 00:08

    Hmmm, har faktiskt kikat på den där chokladen och varit på väg men… undrar om det finns tillräckligt med vass i sommar??? Och vad gäller nötterna så är dessa helt fantastiska. Jag köper och äter mer än gärna naturgodis och upplever att dom är mycket nyttigare =) För visst är dom väl det?? =)=)=)
    Ha det gott!!

  2. baldwin67
    19 mars, 2012 kl. 10:15

    Det är alltid roligt att testa nya smaker 😉
    Nötter är väl nyttigt, ja i alla fall när de inte är rostade och saltade…men då är de inte lika goda 🙂
    Men oavsett…så är det nyttigt för välbefinnandet.

  3. 20 mars, 2012 kl. 20:49

    Mums :o) Du får inte visa sånt här på din blogg, nu måste jag ju sticka iväg och handla bara för det :o)

  4. baldwin67
    20 mars, 2012 kl. 23:18

    Sorry…inled oss icke i frestelse står det i den heliga skriften 😉
    Jag försöker att hålla mig till helgerna med snasket, men visst syndar man ibland…..
    Nä förresten…varför ska man inte unna sig något gott när man känner för det…livet är för kort för att hålla igen på det goda.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

