Hem > Foto > Österlen

Österlen

Hej alla….

En liten avrundning av  Österlenbilderna  från den gångna helgen. Jag längtar redan efter nästa tripp till den underbara delen av Sverige….väntar bara in grönskan.

Till nästa gång….

~~Matts~~

Kategorier:Foto Taggar:, , ,
  1. 22 mars, 2012 kl. 09:20

    Ibland blir det väldigt bra med människor (på bilderna), mitt i all vacker natur. 🙂

    • baldwin67
      22 mars, 2012 kl. 15:28

      Visst blir det…
      Det är inte ofta jag får med mina familjemedlemmar på bild, men jag var ju inte på Österlen ensam. Så visst skulle min sambo Camilla få komma med på några bilder 😉

  2. 22 mars, 2012 kl. 12:09

    Hej !!!
    Jag har hittat din blogg, och måste säga att jag har hittat nu inspiration källare.
    Mycket bra bilder.
    M.V.H. Jack

    • baldwin67
      22 mars, 2012 kl. 15:30

      Tack Jack…va glad jag blir för din kommentar.
      Skoj att ha kunnat bidra med något 🙂

      Vh

  3. 22 mars, 2012 kl. 21:55

    Hej Matts! Första bilden med vitskråpen och den sista som är hårt redigerad gillar jag allra bäst …

    • baldwin67
      23 mars, 2012 kl. 02:01

      Tja Lasse….
      Vitskråpen…då fick jag reda på vad det var för växt 😉
      Den sista bilden är faktiskt en iPhonebild körd i appen ”Old Photo Pro”

  4. 22 mars, 2012 kl. 22:14

    Dina bilder tyder på att det var en fin tripp till Österlen.

    • baldwin67
      23 mars, 2012 kl. 02:02

      Absolut…det är inte ofta man är borta från barn och hund, framför allt med övernattning. Så den helgen kommer man kunna leva länge på.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

