Hem > Foto > Jordgubbar

Jordgubbar

Hej alla…..

Ja jag skrev att fortsättning av det tidigare inlägget om Ekvallen skulle komma upp…och det ska det, men jag väljer att publicera det efter helgen. Fram till dess så bjuder jag på lite jordgubbar 😉

Ja säsongen börjar att närma sig dessa fantastiska bär. Passade på att köpa några paket till mig och familjen för att avnjutas med glass och chokladsås. Vet inte var dessa kom ifrån, men jag kan ju säga som så att det var ju ingen högklassig kulinarisk upplevelse…men det var gott & de är ju så förbaskat vackra. Dock så ”pillade” jag dem innan fototillfället, så det fick duga med ett rosenblad som färgförstärkare 😉

Gott Gotti Gott Gott.!.!.!… & en trevlig helg.!.!.!

Till nästa gång…

~~Matts~~

Kategorier:Foto Taggar:, , ,
  1. 30 mars, 2012 kl. 16:35

    Så vackra och goda bilder

  2. 30 mars, 2012 kl. 17:31

    Mums!!

    Trevlig helg Matts.

  3. 30 mars, 2012 kl. 22:26

    Ser ju verkligen läckra ut 🙂

  4. 31 mars, 2012 kl. 08:04

    Gott och snyggt i samma förpackning!

  5. 31 mars, 2012 kl. 08:31

    Tre fina bilder, varav ettan faller mest i min smak (gillar inte att äta det gröna ;-))
    Trevlig helg Matts!

  6. baldwin67
    31 mars, 2012 kl. 16:59

    Hej alla.!.!.!
    Skoj att det smakade 😉

    Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

