Hem > iPhone > Centralstationen i Malmö

Centralstationen i Malmö

Hej alla….

Idag tog jag och Lasse oss en runda på stan. Tanken för egen del var att fylla på arkivet med holgabilder som är mitt årsprojekt 2012. Många Holgabilder blev det, men vi hamnade även på Malmö centralstation. Lasse visade mig det nya parkeringshuset som ligger intill stationen som jag faktiskt inte hade varit inne i. Vi tog hissen högst upp och en fantastisk utsikt öven bl a bangården visade sig. Som tur var hade jag möjligheten att plåta med min iPhone 4S när Holgaoptiken inte var optimal.

Får passa på att önska er alla en trevlig helg.!.!.!

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 15 april, 2012 kl. 07:58

    Genom er får man lära känna Malmö utan att behöva åka dit. Tack för det.Härliga arkitekturbilder.

  2. baldwin67
    15 april, 2012 kl. 12:42

    🙂 …. È dé så.?
    Tror nog faktiskt att det är bättre att upptäcka ”live”…
    Visst, det är en stor stad och mycket att dokumentera…

    Vh

  3. 16 april, 2012 kl. 16:51

    Bra och intressanta bilder.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

