Hem > iPhone > Dåjjtchland

Dåjjtchland

Hej alla…

Jösses vilken dag det blev i Torsdags…en miss i planeringen gjorde att jag fick gå efter en natts arbete direkt till bussen som skulle gå till Bordershop och Heiligenhafen i Tyskland 07.00. Var uppe i 29 timmar innan jag fick sluta mina ögon i sängen…kontentan blev 13 timmars sömn och jag kände mig en aningen bakis när jag vaknade. Men snart stundar det student och shoppingen var ”nödvändig”. Fick handlat vad jag skulle av alkoholfyllda drycker och en vikt av ca 150 Kg kom hem av olika valörer. Humöret var inte direkt på topp så bara några få dokumenterande bilder blev tagna med iPhonen…men å andra sidan…jag åkte inte till Tyskland för att plåta…

En trevlig helg till er alla ( ska testa en del av varorna och se om de håller måtten😉 )

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 23 april, 2012 kl. 22:17

    Haha, jag trodde alla hade det syftet med sina Tysklandsresor.. att fota alltså =) Men du fick till så härligt talande och berättande bilder ändå OCH barskåpet fyllt!! 2 flugor i en smäll alltså. Ha det gott.

  2. baldwin67
    23 april, 2012 kl. 22:44

    🙂 …. Ja det stundar snart student igen, så det gäller att fördela pengarna och utgifterna vist. Så nu är dryckerna fixade..sen väntar kostym, plakat, studentmössa, 40 minuter skrålandes på ett lastbilsflak, mat till alla gäster etc etc. Men man har gått igenom det innan för 2 år sedan så man har lite rutin… Men det är faktiskt riktigt skönt att kamerorna i de nya mobilerna håller sådan relativt hög klass så man slipper kånka på de stora prylarna hela tiden.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

