Hem > Foto > En strimma av ljus…

En strimma av ljus…

Hej alla….

En varm sommarkväll…solen är på väg ner, men kastar ändå in sina sista strålar i skogspartierna innan mörkret lägger sig.

Till nästa gång…

~¨Matts~~

  1. 1 juni, 2012 kl. 12:36

    Snyggt!

    Angående sniglar så har jag gott om mördarsniglar också men de släpper jag inte in för någon fotosession…försöker dränka dem i öl istället – tror att det känns bättre att drunkna i öl än att smälta i salt…
    Ha en skön helg

  2. 1 juni, 2012 kl. 14:56

    Klokt…man ska nog inte bjuda in dessa ”monster” frivilligt. Va snäll du är mot dem, tänk att få sluta sina dagar lycklig i öl😉

    Tack för dina ord och en trevlig helg….

  3. 1 juni, 2012 kl. 18:17

    Läckert. Jag gillar motljusbilder. Det blir så läckert. Man ser detaljer mer. Ha en fin helg.

    • 1 juni, 2012 kl. 21:03

      Tack Camilla…..
      Det sista ljuset för dagen är så fantastiskt mjukt när det strilar mellan trädstammarna. Just spindelnät blir riktigt dekorativt i bilderna.

      En fortsatt trevlig helg till dig.

  4. 2 juni, 2012 kl. 21:34

    Hej Matts! kameran köpte jag på loppis här hemma i Örtofta, 15 kronor fick jag den för. Nu ska jag bara köpa hem film så jag kan se om den fungerar…

  5. 4 juni, 2012 kl. 23:39

    Stiliga bilder! Den första med sina vackra färger slog an!
    🙂 Lasse

    • baldwin67
      5 juni, 2012 kl. 10:28

      Tack Lasse….
      Det är något visst med kvällsljuset, framför allt när det faller på enskilda föremål.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

