Hem > Foto, Riseberga...en del av Malmö > Jag älskar sommaren…& sommaren älskar mig.!.!.!

Jag älskar sommaren…& sommaren älskar mig.!.!.!

Hej alla…

Sommarängen…ett outömligt skafferi av intryck, linjer, färger och liv. Att borra ner sig i det höga gräset och bara ta del av allt som finns att erbjuda är en otrolig förmån vi har. Att kunna ta skydd i skuggan och ta del av svalkan som lövverken bjuder på…eller få solens starka explosiva strålar skickade mot sitt ansikte. Att kunna ta del av de gnistrande juvelerna som samlas i det grönskande gräset eller samlas i blommornas skålar efter ett ljumt sommarregn… Visst är vi lyckligt lottade.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg och passa på att njut av allt som sommaren har att ge.

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 7 juli, 2012 kl. 07:36

    En riktigt snygg serie sommarbilder.

    • 8 juli, 2012 kl. 12:08

      Tack Hans-Ove….
      Ja det finns så mycket att hämta nu från naturens skafferi.

      Vh

  2. 7 juli, 2012 kl. 17:08

    Hjärteblad..utsökt..bastarder..fantastikt..jag smälter för varje bild..ha det..Maria

    • 8 juli, 2012 kl. 12:08

      Visst é dé härligt.
      Idag ska det fångas bastarder.

  3. 17 juli, 2012 kl. 17:40

    Härliga bilder Matts. Medans jag säkerhetskopierar alla bilder från vår Islandsresa så har jag tid att komma ikapp med alla era fina bloggar. Blev glas av att se dina sommarbilder. De är så lyckliga🙂

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

