Hem > Foto > Efter regn kommer sol…

Efter regn kommer sol…

Hej alla…

Efter en bitter regnig start på gårdagen med skyfall av regn så stabiliserades vädret en aning på rätt håll och vi fick njuta av en varm guldfärgad avslutning på dagen. Jag och Bella tog oss ner till Ribersborg för en långpromenad längst med stranden för att ta del av denna njutningsbara del av dagen.

Önskar er alla en trevlig helg….

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 2 september, 2012 kl. 20:50

    Härliga bilder. Underbara färger. Är nere på Ribban för sällan känner jag. Fotar väldigt lite inne i Malmö.

  2. 3 september, 2012 kl. 08:22

    Just den här kvällen var det fantastiskt… Det är inte ofta jag är på Ribban, men det händer att jag tar med hunden ut till hundrastplatsen…men oftast blir det Falsterbo om hon ska få doppa tassarna.

  3. 6 september, 2012 kl. 15:55

    Wow Matts!!! Vilka superbilder. Den sista med fågeln är ju bara så läcker!!!! tänk om jag också hade dom vyerna här hemma…… Fast å andra sidan kan jag ju får njuta av dina bilder och det räcker långt!!

  4. baldwin67
    7 september, 2012 kl. 14:42

    Tack Susanne….
    Ja denna kväll var magisk…det kändes som man var rikast i hela världen när man gick i guldskenet. Det är inte ofta jag kör till ”Ribban”, men som med trisslotten…”ibland händer det..”

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

