Hem > Foto > Sensommarhelg

Sensommarhelg

Hej alla…

Vill önska er alla en trevlig sensommarhelg. Man kan känna temperaturerna dala, kvällarna blir kortare och mörkret infinner sig tidigare och tidigare. Men dock så skiner solen på oss idag och jag tänker gå ut och ta del av de värmande strålarna.

Till nästa gång….

~~Matts~~

 

Kategorier:Foto Taggar:, , , , ,
  1. 9 september, 2012 kl. 00:31

    Jag önskar dig detsamma Matts!

  2. 11 september, 2012 kl. 17:52

    Wow, härligt perspektiv och skön känsla i bilden. Ja, som nattarbetare upplever jag årets skillnader i ljus och mörker väldigt mycket. Åtminstone när inte regntunga moln hänger och ger mörker konstant men annars så =). Jag är inne på min långvecka och började första natten med att jobba över en timme….. Fy!!! Hoppas nästa natt blir bättre.
    Mvh Susanne

  3. baldwin67
    11 september, 2012 kl. 18:24

    Ja just ljuset är viktigt för oss…känner lite panik i kroppen inför hösten och vintern just i arbetssynpunkt. Besparningarna inom Regionen har kommit ner till personalnivå med besked, så funderingarna på hur framtiden ska bli har börjat att spinna i mitt huvud…man ska trots allt jobba i minst 20 år till. Men att bli utsliten, utnyttjad med en tänkt löneminskning i form av extra arbetstid vill jag inte ställa upp på…arbetet inom vården är inget kall längre, vi har de flesta familjer att försörja, och hälsan vill jag behålla ett tag till. Har många andra funderingar som jag inte vill blotta offentligt, men jag ska hänga kvar så länge samvetet är överens med mig.
    Nu ska jag ha lyckliga tankar…snart är det dags för en vecka i Turkland med mat, värme och dygnsöppen bar😉

    Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

