Hem > gRaFiSkT > gRaFiSkT #10

gRaFiSkT #10

Hej alla…

Ny vecka…ny tid…vintertid. Dagens grafiska är en som jag gillar lite så där x-tra mycket, vad det beror på kan jag inte direkt förklara. Kanske det beror på uppkomsten av den här bilden som kom till av en ren händelse mitt framför mig i mitt eget hem. Den automatiska markisen fälldes inte ned så solen kastade in sina strålar i bland annat köket och bildade detta mönster mot kökslådorna.

Jag kallar denna bild för JAZZ .

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. SoF
    29 oktober, 2012 kl. 09:37

    Ursnyggt!!

    • 30 oktober, 2012 kl. 13:28

      Tack Tack🙂

  2. 30 oktober, 2012 kl. 11:39

    Fin blogg!😀

    Var gärna med i min veckansblogg tävling, då kan du få många fler läsare, nämligen alla mina! http://fotografelviraarnstrand.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html#comment

    • 30 oktober, 2012 kl. 13:29

      Skoj att du tittade in Elvira…

      Vh

  3. 31 oktober, 2012 kl. 17:12

    Visst har du eller haft den här på Fotosidan…. Den är ju bara SÅ snygg, cool och spännande. ha det gott och hoppas det löser sig på jobbet. Här är det också spara, spara, spara….. Men här ska det sparas på antalet vårdplatser och personalen går på knäna och sköterskorna säger upp sig…. just nu saknas det 60 sjuksköterskor på vårt sjukhus… Kul va!!! Undrar vad man ska göra när man blir stor…. //Sussi

    • 31 oktober, 2012 kl. 21:12

      Jo men…det stämmer, på någon community har den legat ute…en lite äldre bild. Fick höra idag att vi har halverat avdelningen… f r o m denna vecka så ska vi bara ha 12 vårdplatser i stället för 22 p g a personalbrist…eller rättare sagt anställningsstop samt att vi inte får ta in vikarier. Hur framtiden blir står skrivet i stjärnorna.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

