Hem > Foto > Mellanläge

Mellanläge

Hej alla….

Vinden pinar de sista löven som försöker att hålla sig kvar…regnet slår tidvis med knattrande slag mot fönsterblecket. Det känns som vi nu befinner oss i ett mellanläge..i alla fall när det gäller utomhusfotografering. Det vackra hösten hade att dela med sig med är i stort sett borta och nu inväntar jag en förhoppningsvis kall och vit vinter. Längdåkningsskidorna som jag köpte förra säsongen står bara och samlar damm, fick inte ens prova dem förra vintern. Så mina förhoppningar är höga.

Till nästa gång…

~~Matts~~

Ps. Snöeffekten är självklart gjord i efterhand…konstsnö är väl den enda snön vi får nere i Skåne😉

 

  1. SoF
    7 november, 2012 kl. 13:16

    Så fiffigt…och fint!

  2. 7 november, 2012 kl. 17:12

    Läckert med en sån effekt!🙂

    • 8 november, 2012 kl. 09:24

      Visst é dé…får man inte riktigt snö får det bli konstsnö😉

  3. 7 november, 2012 kl. 22:38

    Den bilden är verkligen fin. Ser så mysig ut. Och snöeffekten blev kul. Vi får hoppas du får damma av dina längdåkningsskidor i vinter. Och jag vill ha istappar att fota🙂

    • 8 november, 2012 kl. 09:28

      Tack Camilla.
      Själva grundbilden är tagen i skogarna vid Häckeberga. Angående skidorna skulle jag ha valt rullskidor i stället…hade jag nog haft mer användning av😉
      Finns mycket att plåta när vintern och snön kommer…istappar…de starka skuggorna mot den vita snön mm.

      Vh

  4. 9 november, 2012 kl. 14:44

    Snyggt! Moderskeppet har mycket både nyttigt och skoj! Just detta har jag inte sett så tack för tipset🙂

    • baldwin67
      11 november, 2012 kl. 09:11

      Tack…
      Ja Mattias & Co på moderskeppet har många väldigt matnyttiga tips…för mig en välbesökt sida😉

      Vh

  5. 10 november, 2012 kl. 10:22

    Det är nu i den mörka hösten som kreativiteten sätts på prov. Motiv finns ju alltid. Det gäller bara att hitta dem. När och om det blir is och snö blir det lättare igen. Hoppas vi.

    • baldwin67
      11 november, 2012 kl. 09:14

      Jo det är så sant…
      Har tänkt att förgylla denna mellanlägesårstid med lite stillebenbilder…kan vara skoj att x-perimentera lite med ljussättning etc.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

