Hem > Foto > Höstmorgon

Höstmorgon

Hej alla…

Några nytagna plåtar från denna tidiga fredagsmorgon. Jag vet inte riktigt vad det var som drog mig ut med kameran i morse. Men en känsla tog mig i hand och lotsade ut mig på rekreationsområdet där jag möttes av en fantastiskt lugn inklätt i svagt höstdis och ett ljus som fick de nu förmultnande färgerna att lysa.

  1. 18 november, 2012 kl. 13:43

    Vad befriande att landa här hos dig och komma på konsert och få åka med ut på en målerisk vacker tur i moder natur 🙂

    Så mycket härligt att se här, tack för att du delar med dig Matts!!

  2. baldwin67
    18 november, 2012 kl. 15:29

    Tack Tammy…skoj att du kikakde in här hos mig 🙂
    Det är roligt att kunna kombinera många intressen på samma gång… t ex musik och foto. Grejen är att man får inte ta med sig in systemkameran på KB om man inte har ackreditering, så den lilla kompaktaren få hänga med. Men den duger oftast inte i den mörka miljön så jag brukar att filma i stället. Fotona som jag samlar på mig är skärmdumpar från filmklippen som jag sedan redigerar lite…inte någon medalj i kvalitén kanske, men å andra sidan så finns det många bilder att välja mellan…
    Angående höstbilder nu mitt i det mörka november så får man testa lite olika tekniker för att göra dem någorlunda intressanta.

    Vh

  3. 19 november, 2012 kl. 17:03

    Mmmmm vacker konst i vackra färger =)

    • baldwin67
      1 december, 2012 kl. 02:05

      Tack Susanne…
      Ja när inspirationen tryter i dåligt väder så kan man alltid trixa till med med rörelsefoto.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

