Utställning

Hej alla….

Vill passa på att påminna om utställningen som jag kommer att hålla på Husiebiblioteket i Malmö mellan den 3-28 december. Temat kommer att vara ”macrosommar” och bilder på lite insekter och blommor tagna på Bulltofta rekreationsområde kommer att visas.

Alla är hjärtligt välkomna.!.!.!

För mer info om öppettider etc följ denna länk.

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 19 november, 2012 kl. 10:52

    Denna utställning ska jag inte missa. Tyvärr slutar jag 1830 på måndagen så det får bli ett besök på tisdagen i stället. Ser fram emot denna utställning.
    Lycka till Matts!

    • 20 november, 2012 kl. 15:49

      Vá trisst…då missar du de torra snittarna och den alkoholfria skumpan…bara skojar.!.!.
      Tror redan du har sett de flesta bilder Lasse, men någon överraskning kan det nog bli.
      Nästa gång är det din tur….eller.?

  2. 19 november, 2012 kl. 17:02

    Men åhhh varför ska vårt land vara så avlångt…. Det här hade jag mer än gärna velat se och uppleva. Förhoppningsvis blir det fler tillfällen. December är en total kaosmånad med jobb och aktiviteter varje helg. Samtidigt ska det planeras för julen och pyntas och handla och…. ja du vet… Stort Lycka till med utställningen önskar jag dig. Mvh Sussi

    • 20 november, 2012 kl. 15:57

      Sån är verkligheten Susanne…man kan inte göra och uppleva allt, även om detta är årets höjdpunkt…( i alla fall för mig )😉
      Detta är ett stort steg för mig och det ska bli skoj att få visa upp några av sina bilder i rätt miljö. Självförtroendet kanske inte är på topp för saker som denna, för man ser dagligen fantastiska bilder som slår en med häpnad…man man kanske är för självkritisk och har svårt att uppskatta sina egna verk. Oavsett…detta ska bli spännande…

      Vh

  3. 19 november, 2012 kl. 18:56

    Jag måste absolut åka och titta på dina bilder. Skall bli kul att se.

    • 20 november, 2012 kl. 15:59

      Va skoj Hans-Ove…du är så välkommen.
      Släng iväg en liten förvarning så kanske jag kan vara på plats…skulle vara skoj att träffas och diskutera lite foto🙂

      Vh

  4. 19 november, 2012 kl. 20:20

    Hoppar in och önskar dig lycka till med utställningen. Kul. Jag ska se om jag får möjlighet att åka och titta🙂

  5. 20 november, 2012 kl. 16:09

    Tack Camilla… du är verkligen välkommen…
    Alla macrobilder som kommer att visas på bild är tagna med ett fast 50mm/1,8 och mellanringar, en ganska besvärlig kombination på frihand. Förhoppningsvis ska ett ”riktigt” macro vara i hamn inom kort😉

    Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

