Hem > Riseberga...en del av Malmö > Malmö… -10 grader

Malmö… -10 grader

Hej alla….

Till att börja med så vill jag välkomna er till min utställning ”macrosommar 2012” som ni kan betrakta på Husiebiblioteket i Malmö med start idag och fram till den 28 Dec.

Ja…det var det…. I morse när jag kom hem från mitt arbete så såg jag att vi hade -10 grader i Riseberga. Stoppade ner Panasonic Lumixen i fickan och gick en runda runt den stora dammen på rekreationsområdet. Isen låg blank som en spegel och reflekterade omgivningen….Vinterns motiv har kommit igång🙂

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 4 december, 2012 kl. 13:55

    Härligt att snön har kommit, jag gav mig ut på en runda idag och njöt av allt det vita.
    Kul med utställningen, hoppas att det kommer många besökare och att du får något sålt.
    Ha det bra

  2. 5 december, 2012 kl. 00:00

    Snön förgyller verkligen fotokonsten…jag gillar det.!.!.!
    Hoppas även på att jag ska få inviga min skidor som jag köpte till förra säsongen.
    https://mattsryden.wordpress.com/2011/11/25/i%C2%B4m-the-pimp/
    De står fortfarande och samlar damm och är oanvändna😦
    Om vi ska gå till utställningen så är det verkligen roligt att få visa upp sina bilder ”live”…utskrivna och inramade…och biblioteket drar verkligen folk, så jag hoppas att det blir många besökare.
    Hur vida man kan sälja fotografier står skrivet i stjärnorna, men jag hoppas att jag kan sälja lite så att jag får ihop till ett nytt teleoptik…(canons L-serie står på önskelistan😉

    Vh

  3. 11 december, 2012 kl. 10:23

    Vinterlandskap är fina, dock lite jobbigt att behöva frysa rôva av sig när man ska försöka föreviga det hela på bild🙂

    • 11 december, 2012 kl. 13:37

      He he…jo men…det är sant.
      Men vintermotiv kan vara väldigt trevliga att dokumentera, så då får man offra sig ibland😉

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

