Hem > Foto > Helgen…en kulinarisk upplevelse

Helgen…en kulinarisk upplevelse

Hej alla…

Ja då var det helg igen och jag är ledig…ja det vill säga JAG. Som vanligt jobbar jag och min respektive om varandra…jag är ledig, hon jobbar. Innan dess har jag jobbat 2 helger och hon var ledig. Men några små stunder träffas vi och hinner t ex käka en bit ihop. Helgen till ära så hade Timpan ett önskemål om pappas hemmagjorda burgare…så på fredagens meny står det Dallasburgare…alldeles perfekt då det går snabbt att tillaga detta. Själv så är det tänkt att jag ska slutföra renoveringen av köket som har stått i stort sett färdigt i 2 år…det är bara det där lilla småa som inte blev gjort innan luften gick ur en. Känner inte för det, men ”the shit needs to be done”.

Camilla hittade ett gäng färgade knivar som gör sig utmärkt på bild…här en av dem i en avlivad tomat.

Önskar er en trevlig helg…

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. Lalle.
    24 februari, 2013 kl. 11:17

    Grönt och rött är naturligt, och dessutom vackert ihop. Tänk bara på röda stugor med vita knutar i den gröna sköna naturen. Det verkar liksom höra ihop på något sätt! Fortsätt med Ditt ”tältfotograferande”, det blir riktigt snyggt!

    • baldwin67
      24 februari, 2013 kl. 21:04

      Tack Lalle…
      Ja man kommer över lite rekvisita emellanåt. Konsten är att få det så enkelt och estetiskt som möjligt och inte överdrivet. Ljustältet är faktiskt en hit i dessa mörka tider då man inte kommer ut lika mycket som de andra årstiderna.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

