Hem > Rock´n´Roll > Hardcore Superstar KB Malmö 2 mars 2013

Hardcore Superstar KB Malmö 2 mars 2013

Hej alla…

Japp…då har man fått sig en dos av rock´n´roll och även bättrat på sin tinnitus. Vi var på Kulturbolaget i Malmö och kikade på Hardcore Superstar där de startade sin turné ”C´mon Take On Us Tour…” Samtidigt så har ju även deras nya platta som bär namnet…”C´mon Take On me” släppts. Uppvärma denna kväll var Nitrodive och Nasyt Idols. Och jag kan med glädje säga att denna kväll var lyckad…det var minsann länge sedan jag var på en konsert där det var ett sådant gemensamt tryck på både band och publik…det plus ett gäng bägare kan inte bli fel. KB var även proppat med folk så fotomöjligheterna med Panasonicen blev mager…men lite kan jag i alla fall visa upp.

Som sig bör så fick jag även ut ett filmklipp på ”tuben”… Här Hardcore Superstar med ”Dreamin´in a casket”…

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 5 mars, 2013 kl. 17:48

    Snygga Rockbilder, gör sig bra i sv/v…mörkrets magi:)
    Ha det gott!

    • 5 mars, 2013 kl. 23:19

      Tack Gertie…
      Gillar verkligen att plåta artister in action och då framför allt den gengre som jag är mest förtjust i. Tycker att just hårdrocken symboliseras bra med lite rörelseoskärpa, kornigt och svart-vitt…det liksom förmedlar energin i musiken.

      Vh

  2. 6 mars, 2013 kl. 09:05

    Här har du Matts lyckats fånga många fina ögonblicksbilder. Speciellt fastnade den där du fångat händerna som en ram runt musiker. Bra jobbat!!!

  3. Christoffer
    2 juli, 2013 kl. 02:17

    Riktigt kul med bilder, film och text från spelningen🙂 Snyggt! Favoritlåten som video gör det inte sämre!🙂 Svartvitt blir coolt. Jag var där!

  4. Christoffer
    2 juli, 2013 kl. 02:18

    Just det! Värsta konserten/konserterna imorgon med Def Leppard, Mustasch och Hardcore Superstar, Helsingborg@Sofiero Slott

    • baldwin67
      2 juli, 2013 kl. 10:12

      Najjs… Tyvärr kan jag inte ta mig upp till detta… Ett annat tips är månd. 8/7 på Landskronakarnavalen där bl a Sister Sin, Corroded etc lirar… http://landskronakarnevalen.nu/program/mandag-8-juli/

      Ps. Tack för dina rader…uppskattas😉

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

