Hem > Foto > I väntan

I väntan

Hej alla…

Efter en kort tids sjukdom i form av influensa så känns det som man sakta är tillbaka på benen igen och energin börjar att komma tillbaka. Ville passa på att komma ut en sväng och få en rejäl portion med syre innan det var dags att börja arbeta igen. Fast besluten att ta med mig Bella till Ljunghusen / Falsterbo trotsade jag vädret som bestod av vind och snö. Men syre fick jag som jag ville tillsammans med en röd näsa och kinder under dessa 2 timmar. Det var väl Ok när man hade vinden och snön i nacken…men man skulle ju tillbaka också😉

Det kändes som en längtan efter den varma säsongen när jag besökte Ljunghusen denna gång. Allt var väldigt öde och knappt några besökare mötte jag…allt i väntan på..

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 22 mars, 2013 kl. 19:22

    Inget fel på vintern, eller hur? Så vackra bilder är svårt att skapa då det bara är grönt överallt …
    … bilden med bänkarna på bryggan blir favoriten denna gång.
    / trevlig helg Matts!

    • baldwin67
      22 mars, 2013 kl. 23:33

      Sant…alla årstider har något speciellt att ge i fotoväg. Dock är jag en vårmänniska och gillar när temperaturen stiger.
      Önskar även dig en trevlig helg…

  2. 23 mars, 2013 kl. 14:02

    Inga vårkänslor här heller. Men fina bilder. Håller med om att varje årstid har sin skönhet. Men nu får det räcka med denna tycker jag. Lite plusgrader och sippor i backen nu tack. Ha en skön helg. // Camilla

    • baldwin67
      28 mars, 2013 kl. 06:24

      Ja lite värme vill vi har…men vi har haft vackra vinterdagar den senaste tiden.

      Vh

  3. 26 mars, 2013 kl. 04:28

    Nej usch så mycket vinter vi har kvar och även ni där nere i söder ser ut att ha kvar vinterns kyla. Nu vill jag ha vår och värme. Börjar lessna rätt rejält. Hur som helst så visar du fina bilder, som vanligt =)
    Och skönt att du tillfrisknat. Hoppas du har det skapligt på jobbet. Ha det gott. Mvh Susanne

    • baldwin67
      28 mars, 2013 kl. 06:29

      Ja kylan har verkligen bitit sig fast…och enligt meteorologerna så skall den stanna kvar ett tag till😦
      Situationen på hospitalet i Malmö är en ohållbar arbetssituation…vi får se hur det blir framöver. Men jag har ledsnat rejält och har t o m mina funderingar på att sätta mig bakom skolbänken igen som 45-åring.

      Vh

  4. 27 mars, 2013 kl. 16:59

    Det gäller att utnyttja det väder som erbjuds. Tids nog får vi fotografera blommor. Men jag längtar nog en hel del jag också. Vinterbilderna blev dock jättefina.

    • baldwin67
      28 mars, 2013 kl. 06:30

      Ja om några månader kanske vi skriver om att vi är trött på värmen och att fotografera blommor och insekter😉 Men som skrivet…alla årstider har sin charm.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

