Hem > Foto > Pastell

Pastell

Hej alla….

Passar bara på att önska er en trevlig helg…för det ska jag ha…

IMG_7509

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 12 april, 2013 kl. 16:07

    Riktigt flott. Nyfiken på vad du använt som andrabild vid hopslagningen?

    • baldwin67
      12 april, 2013 kl. 23:37

      Tack Hans-Ove…
      Har ett digert arkiv med texturbilder liggandes på mina hårddiskar, så jag kan knappt skilja den ena från den andra. Man har grundbilden sen testar man sig fram med texturbilden. Men grejen är att det är ganska få man kan använda som ger ett tacksamt resultat. Många texturer har jag plåtat själv, men även många har jag funnit på nätet.
      Just den här texturen är hittad på webben…om jag inte misstar mig så är adressen dit…

      Vh

  2. 13 april, 2013 kl. 07:52

    En riktigt snygg kombination av flera bilder i en.
    Önskar dig och din familj en trevlig helg!

    • baldwin67
      13 april, 2013 kl. 11:32

      Tack Lasse…
      Det är inte ofta man leker med texturer, men det blir ganska effektfullt faktiskt.

      Vh

  3. 13 april, 2013 kl. 10:36

    Hej Matts! Roligt att se dina fina bilder och konstverk. Kreativiteten är det inget fel på!🙂
    Tack för titten! Mvh/ Jörgen…”också från östra sidan”

    • baldwin67
      13 april, 2013 kl. 11:37

      Där ser man Jörgen…kanske vi springer på varandra någon gång här i öster … med eller utan kameror… Lägger till dig i min länklista så jag kan ha ett öga på dig i fortsättningen😉

      Vh

      • 14 april, 2013 kl. 17:17

        Ja, det gör vi säkert! Tackar för ”förtroendet” i din länklista!😉 En sådan skulle man kanske fixa på sin sida…
        Ha en bra söndag!

  4. 15 april, 2013 kl. 00:41

    Vilken vacker tavla!!!! Jag njuter och inspireras och önskar att jag kunde behärska tekniken att få liknande bilder men har aldrig kommit på hur man gör. Men men… någon dag ska jag väl fixa det också. Hoppas du haft en fantastisk helg. Jag har snart avklarat mina 30 timmar på jobbet….. och snart blir jag ledig en vecka! Mvh Susanne

  5. baldwin67
    15 april, 2013 kl. 07:15

    Tack Susanne…uppskattar dina ord.
    A ja…klarar jag av det så klarar du av det…övertygad om detta…gäller bara att lägga lite tid på det😉
    Medaljen med nattarbetet…ledigheten. Själv så har jag 2 kommande arbetshelger framför mig.
    Ha en riktigt trevlig ledighet.

    Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

