Hem > Rock´n´Roll > Bombastic…

Bombastic…

Hej alla…

Ja då har det varit KB kväll igen med min gode vän Kent. Banden som stod på scen denna gång var Smash into Pieces, Avatar Och Engel. Som vanligt så verkar det som folk inte uppskattar bra musik längre för uppslutningen var inte god denna kväll heller. Men vad gör det när banden öser på och ger en valuta för pengarna…och inte att förglömma…B I R A. De som föll mig bäst i smaken live var faktiskt Avatar…och de har jag faktiskt inte lyssnat på speciellt mycket…men låtmässigt så höll faktiskt alla. Har lyssnat en hel del på Engel, men jag blev positivt överraskad av Smash into pieces.

Helt enkelt en lyckad kväll…

Har inte hunnit med att fixa till filmklippen, men jag måste ändå bjuda er på Avatar med en riktig röjare…”Let it burn”

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. Inga kommentarer ännu.
  1. No trackbacks yet.

Kommentera

