Midsommar

Hej alla…

Vad är mer midsommar än prästkragen…ja det kan ju även vara blåklint som jag kan tänka på. Men visst känns det som sommar när man kan se ett hav fullt med prästkragar som vänder sina gula ansikten upp mot solen.

Så med dessa bilder vill jag önska er alla en trevlig midsommarhelg…och tänk på att det är alltid sillen man får ont i huvudet av dagen efter…

 

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 22 juni, 2013 kl. 13:03

    Jag klarade mig från huvudvärk trots sill. Kan bero på att jag sköljde ner den rejält med något från ett litet glas. För övrigt håller jag med dig. Prästkragar är definitivt midsommar. Snyggt!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

