Hem > gRaFiSkT > I ♡ LONDON (Grafisk arkitektur)

I ♡ LONDON (Grafisk arkitektur)

Hej alla…

Ja nu börjar man komma lite ikapp bilderna som man plåtade i London…men det tar sin tid. Jag är ju en fan av grafisk arkitektur…linjer, färger, reflektioner…allt i samspel som skapar ett konstverk…och i London fanns det mycket av detta. Hade jag haft flera dagar på mig på egen hand så kunde jag ha frossat i motiv som dessa. Så här kommer ett axplock av bilderna som jag tog inom detta ämne.

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 28 juli, 2013 kl. 20:08

    Formspråket känns igen på bilderna, det är motivet som är annorlunda. Snyggt är det i alla fall.

    / Lars

    • baldwin67
      5 augusti, 2013 kl. 01:53

      Tack Lasse…
      Så är det…vi har väl alla vårt sätt att se linjerna😉

  2. 29 juli, 2013 kl. 15:30

    Inte illa alls. Inte direkt gatufotografi, men jag gillar det. Jag vet inte om du varit i New York, men där hade du nog blivit helt vild.

    • baldwin67
      5 augusti, 2013 kl. 01:55

      Jag har ju lite svårt för att fotografera människor så det få blir linjerna i husen i stället😉
      NY skulle jag verkligen vilja resa till…får se när det blir av.

  3. 30 juli, 2013 kl. 05:33

    Snyggt! Jag har aldrig varit i London så det är kul att få se lite bilder där ifrån.

    Angående att Malmöbilderna var folktomma så är det säkert för att vi började vår cykeltur redan klockan åtta i söndags morse…efter ett tag rullade molnen in och vi hann precis tillbaka till bilen innan regndropparna började trilla. Får göra om den där turen en annan dag, det finns så mycket fint att se och upptäcka.

    Ha det bra

    • baldwin67
      5 augusti, 2013 kl. 01:56

      Jag kan verkligen rekommendera London…jag blev såld i alla fall.
      Och visst…även ”ribban” kan vara folktomt ibland.

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

