Hem > Foto > Underbart är kort

Underbart är kort

Hej alla…

Ja då har man nu jobbat de första nätterna efter semestern. Det enda man nu kan göra är att minnas de fantastiska veckors ledighet som man har haft och blicka framåt till nästa års semester. Mina tankar går nu tillbaka till London…denna fantastiska stad som tog mig med storm.

IMG_1759

 

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 5 augusti, 2013 kl. 21:12

    Man börjar få lite panik över att sommaren snart är över. Å andra sidan har vi haft kanonväder. Alltid nåt.

    • baldwin67
      8 augusti, 2013 kl. 16:04

      Så är det…allting har ett slut, men även hösten är väldigt vacker. Tror inte jag hade en enda ”dålig” dag på min semester, så jag är nöjd🙂

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

