Hem > Rock´n´Roll > Bite the Bullet Malmö

Bite the Bullet Malmö

Hej alla…

Ja då har Malmöfestivalen kickat igång igen för 28:e gången i rad. En rad av artister är på G att ändra de olika scenerna. Tyvärr så jobbar jag i stort sett hela veckan, så jag missar det mesta detta året..well well. Oavsett så var jag tvungen att ta mig ner till posthusscenen i kväll och bättra på min tinnitus. De som hjälpte mig med det var ” de gooa pågarna i ”…BULLET. Efter en rock´n´roll torka under sommaren, då de flesta lirar på festivaler fick jag mig äntligen en dos metal.

Marshall amps is the man´s best friend

Till nästa gång…

~~Matts~~

 

  1. 19 augusti, 2013 kl. 07:49

    Snyggt.🙂

    • baldwin67
      21 augusti, 2013 kl. 22:30

      Tack Tack….

  2. 21 augusti, 2013 kl. 18:33

    Himla fräcka bilder, Matts🙂

    och det bästa är, nu behöver jag ju inte besöka denna Malmö-festival, för när man får se den via dina ögon, så njuter man desto mer🙂 Så tusen tack🙂

    • baldwin67
      21 augusti, 2013 kl. 22:32

      Tack Tammy…
      Jag håller också mig därifrån…ja i stort sett. Men några artister brukar det finnas som man vill se, men jag nöjer mig med det….jag driver inte runt i stan längre😉

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

