Hem > iPhone > Trasslig

Trasslig

Hej alla…

Oftast så är jag övernöjd med att vara Mac-ägare och kunna ha förmånen att få redigera mina bilder i denna stabila maskin. Men en sak har jag stört mig på…och det är att många av de plug-in program som man körde i Photoshop under Pc-tiden inte finns till Mac. En av dem som jag tyckte var ganska kreativt och rolig var Fractalius från Redfield pluginsHar faktiskt saknat det…för ibland så är det ganska roligt att bara och sitta och leka med sina bilder. Men nu har jag hittat en lösning till oss som kör Apple…dock till iPhone / iPad…en app som heter Tangled FX. En app som ger en möjligheten att leka med ”trassliga” blider. Denna app har ett gäng förinställda inställningar, men samtidigt möjligheten att göra sina egna justeringar. Kan verkligen rekommendera denna app som är väldigt rolig och kreativ om man vill twista till sina bilder.

Så har du 15:- över så hittar du Tangled FX via denna länk ( ej sponsrad reklam😉

  1. 25 oktober, 2013 kl. 03:02

    Jag kämpar på med PC och photoshop CS5. Dock har jag installerat om programmet och gick då miste om det där insticksprogrammet du skickade en länk till för länge sen och vad var det nu det hette…. suck!! Ska försöka komma på det…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

