Hem > Riseberga...en del av Malmö > Titt him ti maj

Titt him ti maj

Hej alla…

Se detta som en inbjudan…eller kanske som ett tips inför den kommande helgen. Har ni lite tid över tycker jag att ni ska komma till mitt paradis…mina domäner…Bulltofta rekreationsområde. Just nu i dagarna är det fantastiskt vacker här ute. Var ute min vanliga runda med Bella och dokumenterade lite aktuella bilder med Millas Panasonic TZ7 idag.

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 10 oktober, 2013 kl. 20:08

    Tack för tipset! Tar dig nog på orden, och tar mig dit i morgon dag.

    • 11 oktober, 2013 kl. 07:06

      Det gör du rätt i Lasse…Vädret verkar inte bli det bästa i helgen, men färgerna finns där.

  2. 16 oktober, 2013 kl. 12:04

    Det ser fint ut, själv är jag lite bekväm och håller mig i trakterna runt hemmet men jag tackar för tipset!
    Ha det bra

    • baldwin67
      19 oktober, 2013 kl. 13:21

      Ofta så håller även jag mig till mitt närområde, men det är trevligt att ibland få lite nya vyer…

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

