Hem > Foto > Torup i höstskrud

Torup i höstskrud

Hej alla…

Det är nu man ska fånga hösten och alla dess färger…det är nu naturen tar fram sin färgpalett och skapar sina konstverk. Detta är en fantastisk tid att ta sig till en lövträdsskog och bara andas in den härligt fuktiga doften. Tog mig till skogarna i Torup som jag brukar…där är det vackert året om, men jag uppskattar denna tid mest. Men det gäller att passa på, för snart kommer den obehagliga delen av höst igång och regn och rusk tar överhand. Så mitt tips är att ta er ut i naturen nu under helgen och ta del av allt det vackra…och du…det är gratis.

Till nästa gång…

~~Matts~~

 

  1. 22 oktober, 2013 kl. 18:11

    Torup är härligt. Var där och mötte dimman för en tid sedan.

  2. 24 oktober, 2013 kl. 17:42

    Hösten är tiden för att mysa men också passa på att uppleva underbara färger i naturen ,jag gillar dina bilder , ha det gött Mvh Tony

  3. 25 oktober, 2013 kl. 02:28

    Ja visst är det så. Måste ut och njuta av det vackra innan det flyger bort i höststormar och ösregn. Dagen igår var just så. Försökte sova efter nattjobb men vaknade konstant av att det slog mot fönstret av blåsten. Nu ser jag fram emot ledig helg och förhoppningsvis lite tid för utevistelse mellan all renovering… Underbara bilder i kraftiga färger!! Ha det gott!!

  4. 27 oktober, 2013 kl. 08:09

    Du år en fantastisk duktig fotograf

    • baldwin67
      29 oktober, 2013 kl. 11:34

      Tack Yvonne…

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

