Hem > Foto > Blått

Blått

Hej alla….

Visst befinner vi oss i en fantastisk tid just nu, vårblommorna ersätter varandra och det kommer nya kulörer vecka efter vecka. Det som dominerar i denna stund är de vackra blå hav av Scillor som pryder våra gräsmattor. Har haft kameran hängandes på min axel de stunder jag har varit ute med Bella the dog och försökt hinna med att föreviga dem så gått jag har kunnat…tyvärr är tid i denna stund en bristvara, men å andra sidan så uppskattar man de små stunderna då bättre.

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 27 mars, 2014 kl. 11:00

    Underbart!!! Älskar de små söta scillorna!

    • baldwin67
      27 mars, 2014 kl. 17:49

      Visst är de härliga…blir nog några lökar till hösten i trädgården.

      Vh

  2. 27 mars, 2014 kl. 18:39

    Va hann du före mig med scillorna haha. Ja jag ligger lite efter så känner igen det där med tiden. Underbara bilder Matts.

    • baldwin67
      27 mars, 2014 kl. 20:21

      Tack.!,,
      Den här gången gjorde jag nog det😉
      Ja fototid är verkligen en bristvara nu för tiden, får passa på att ha kameran med mig när jag ska rasta hunden för att få bort den värsta fotoabstinensen. Som tur är har jag mycket natur i mitt närområde så man får ta tillvara på de korta tillfällena.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

