Hem > Foto, iPhone > Texturer i staden

Texturer i staden

Hej alla…

Ja nu börjar det närma sig min utställning [Stadstexturer] på Husiebiblioteket mellan den 5 Maj-2 Juni…alla hjärtligt välkomna. Dock ska inte detta inlägg handla om utställningen utan temat på utställningen…stadstexturer. Detta är ett ämne som jag är väldigt fascinerad/intresserad av och jag kan få gåshud när jag kommer över något nytt motiv. Rivningsområdet fick jag tips om av min gode vän Lars Gudmundsson härom dagen, och det visade sig att vara strax bakom min och min sambos första lägenhet tillsammans…detta i slutet av 80-talet. Cyklade förbi efter arbetsdagens slut och hade bara iPhonen med mig, så den fick duga för denna gång. Så denna gång handlar inlägget om dessa fantastiska texturer som man kan hitta i sin närmsta vardag…allt kan vara vackert bara man ser det.

photo4

Texturmiljö

 

  1. 26 april, 2014 kl. 10:07

    Läckra mönster. Sånt gillar jag med. Snäva komp och fina färger. Snyggt. Lycka till med utställningen.

    • baldwin67
      26 april, 2014 kl. 17:49

      Tack Camilla…texturer är coolt🙂
      Passa på att kika in på Husiebibblan om du har tid…

  2. 28 april, 2014 kl. 14:29

    Lycka till med utställningen!
    Gillar bilderna skarpt!
    Ha det bra

    • baldwin67
      28 april, 2014 kl. 14:49

      Tack Camilla…ja det ska bli skoj…har varit inne på ”bibblan” idag, så jag kan hänga upp bilderna redan på fredag eftermiddag.

      Vh

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

