Hem > Foto > SilverArv….

SilverArv….

Hej alla….Har ni hört mina klagomål via Fb så har ni en följetång här… Fototiden är knapp och jag får ta mina chanser till exponeringar i min närmsta närhet, min egen trädgård. Har en tanke nu att inreda trädgården efter mina fotografiska önskemål…lupiner, liljekonvalj, liljor, rosor, scillor m f l planteras inom räckhåll…väntar även på att fjärilsbusken skall börja att blomma…allt för att ha en snabb frizon rent fotografisk. Men denna gång så har jag dykt ner i blomprakten av vår silverarv…en i macrosynpunt fantastisk växt.

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 30 maj, 2014 kl. 06:41

    Snyggt!
    Bra idé det där, att ha allt inom räckhåll när tiden är knapp…

  2. baldwin67
    30 maj, 2014 kl. 17:37

    Japp…det är tanken.
    Känns som man arbetar alldeles för mycket så fototiden är knapp, då gäller det att ha en liten backup inom räckhåll…

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

