Hem > Foto > Sista veckan…

Sista veckan…

Hej alla…

Till att börja med vill jag tacka er alla som har besökt min utställning [Stadstexturer] och alla fina/trevliga reflektioner jag har fått från er. Nu går den in på den sista veckan, så ni som ännu inte har tagit del har fortfarande en chans att glida förbi Husiebiblioteket och det ”gröna rummet”. Ska nu planera temat till nästa års troliga utställning och känslan är att den kommer att bli lite mer…vad ska man säga…normalfotografisk. [Stadstexturer] är ju en utställning av bilder som är framkommen via smartphone & surfplatta. Det finns även några bilder av den svenska svarta huggormen i deras glasmonter.

Så ni som än inte har hittat dit…passa på…och för er som har besökt och reflekterat…ett stort TACK.!.!.!

IMG_0630

 

Till nästa gång…

~~Matts~~

  1. 30 maj, 2014 kl. 06:40

    Tyvärr har jag inte haft vägarna förbi men de bilder du visat här ser verkligen spännande ut. Hade varit kul om du vill visa bilderna i ett blogginlägg så småningom.
    Ha det bra

  2. 2 juni, 2014 kl. 15:17

    Hej igen, jag kollade in bilderna på din hemsida, riktigt sköna bilder, fick några favoriter!

    • baldwin67
      2 juni, 2014 kl. 15:48

      Tack Camilla… Har själv förkärlek till vardagliga texturbilder, små konstverk i sig.
      Har just kommit från bibblan där nu bilderna är nedtagna. Sitter nu och filar på nästa års tema som skall hållas i samma lokal.

  3. 3 juni, 2014 kl. 07:31

    Hallå Matts!
    Jag hann med att kika på den vid två tillfällen. Hur många ser dessa konstverk ute i det fria. Inte många tror jag. Därför är det mer värdefullt att du förmedlat dem till alla vi som inte ser det lilla i det stora.
    Jag har ett tips till dig inför nästa års begivenhet på Husie bibliotek, men det säger jag när vi snackas vid . . .

    / Lars

    • baldwin67
      3 juni, 2014 kl. 08:20

      Tror det blev fler besökare än vad jag hade räknat med, hade många trevliga samtal med folk som hade kikat på bilderna medan jag plockade ner dem. Har några teman på G till nästa år, men mottager tacksamt emot tips🙂

      Hörs.!!!

  1. No trackbacks yet.

Kommentera

